« صفحهِ اصلى | قبلى: 2 » | قبلى: 1 » 

»

3

سلام عزیزان
همچنان در مورد بیماری روانی پارانویا در حال تحقیق هستم و به بیمارستان روانی روزبه مراجعه کردم و البته حتماً برای پژوهش در این امور باید با مجوز اقدام کرد و من هم بعد از تهیه مجوز به بیمارستان روانی روزبه مراجعه کردم و در حال تحقیق در آنجا هستم و در هفته آتی برای ادامه تحقیقات به یکی از مدارس استثنائی مراجعه خواهم کرد و در هفته های آینده به مراکز علمی و تحقیقاتی دیگر نیز مراجعه خواهم کرد و نتیجه تحقیقاتم را به زودی جهت اطلاع شما دوستان و محققان عزیز بر روی سایت قرار خواهم داد. از دوستان عزیز تقاضا دارم هر گونه اطلاعاتی در مورد اختلال روانی پارانویا دارید برای اینجانب ارسال نمائید.

» معرفى

About Me

» jaam100
» تهران, Iran

مجموعه مقالات و پژوهش ها و نظریه های مجتبی رجبی نیا در باب روانشناسی

» سایت های تخصصی عمومی

انجمن روانشناسی ایران
سایت مرجع ویکی پدیا
دانشنامه رشد
مجله تخصصی انجمن روانشناسی ایران
مطب روانشناسی

» موتورهای جستجو گر

google
yahoo
altavista
A9
lycos
ASK
live
MSN
gigablast
AOL
clusty
wisenut

» آخرين نوشته‌ها

» مخلفات